Adminisztrációs munkatárs

Tapasztalt adminisztrációs munkatársként a jóváhagyott értékesítési ügyletek és a könyvelés közötti pénzügyi adminisztráció elvégzése lesz a feladatod.

Pozíciócsoport:
Teljes munkaidős állások
Munkavégzés helye:
Budapest
Munkavégzés jellege:
Teljes munkaidő
Végzettség:
Főiskola
Nyelvismeret:
Társalgási szint - Angol

Munkakörhöz tartozó feladatok:    

  • a rendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben és kapcsolódó a folyamatok elindítása a társterületek felé;
  • szerződéses törzsadatok rendszerszintű rögzítése;
  • bejövő szállítólevelek és üzembehelyezési jegyzőkönyvek folyamatszintű feldolgozása;
  • termékek és szolgáltatások adott hónapra vonatkozó számlázásának elvégzése,
  • havi pénzügyi zárási feladatok elvégzése egyénileg és csapatban, határidők betartásával; 
  • esetenként telefonon és e-mail-es kapcsolattartás belső és külső ügyfelekkel a számlákkal kapcsolatban;
  • adminisztrációs Excel táblák naprakész kezelése (kimutatáskezelés több ezer soros adatok feldolgozása) 

Munkakörhöz kapcsolódó elvárások:

  • felsőfokú pénzügyi-gazdasági végzettséggel rendelkezel;
  • legalább 5 éves tapasztalatod van gazdasági, pénzügyi (számlázás) vagy adminisztrációs (rendelésfeldolgozás) területen, nagyvállalati környezetben;
  • kommunikációs szintű angol nyelvtudásod van (elsősorban írásban);
  • szeretsz folyamatokban gondolkodni;  
  • fontos számodra, hogy napi/heti/havi ütemterv szerinti munkavégzés;
  • használtál vállalatirányítási rendszert (Navision előny);
  • felhasználói szintű MS Office ismereteid vannak (Word; Excel pl.: Fkeres, Pivot tábla);
  • megoldásközpontú hozzáállásod van és szívesen teszel javaslatokat folyamatok javítására; 
  • képes vagy önálló munkavégzésre, de jól együttműködsz a csapatban is

A pozíció betöltéséhez előnyt jelent:

  • számlázási folyamatok ismerete

Amit kínálunk: 

  • Cafeteria juttatásként SZÉP-kártya;
  • hibrid munkavégzés: heti két nap home office lehetőség;
  • magánegészségügyi ellátás biztosítása (Medicare);
  • Employee Assistance Program;
  • önismereti, személyes fejlődést segítő online előadások;
  • gyümölcsnap;
  • csapatépítő rendezvények és programok;
  • laptop, mobiltelefon;
  • szakmai fejlődési lehetőség, felelősségteljes munkavégzés


Munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület

 

 

Az innovatív Konica Minoltáról

A Konica Minolta globális piacvezető irodatechnikai szolgáltatóként már 150 éve innovatív megoldásokat nyújt, nemcsak az irodai-, ipari és nyomdaipari nyomtatás területén, hanem a dokumentum digitalizálás és az IoT kamerarendszerek világában is.

Irodai környezetben olyan szoftveres megoldásokat kínálunk, melyekkel segítjük a partnereinket a digitális transzformáció folyamatában.

IoT videófelügyeleti és kamera rendszereink elemzéseket készítenek, akár gyártási, akár üzleti folyamatokról. 

Kameráinkkal és az azokhoz tartozó innovatív megoldásainkkal teljeskörű megoldásokat nyújtunk ügyfeleinknek a CCTV és a gyártási folyamatok területén. A megoldások teljesen integrálhatóak, folyamatokat automatizálnak, mérés adatokat biztosítanak a biztonságtechnika és gyártási logisztika területén.

Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat